Bestill her

Bestillingsvilkår for EZOgreen

EZOgreen selges som abonnement uten bindingstid. EZOgreen inneholder opp til 144 vask og kommer i både i løsvekt og ferdig doserte versjon. Ved bestilling av prøvepakke får du opp til 18 gratis* vask. Porto kr. 29 tilkommer prøvepakken. Prøve tilbudet gjelder kun 1 gang per husstand. Leveringsintervall deretter avhenger av hvilket forbruk/leveringsintervall du valgte ved bestilling.

Ordinær levering koster kun 2.4 kr. per vask (levert hjem).

HUSK! Leveringsintervall kan til enhver tid justeres etter eget behov. En forsendelse av EZOgreen ordinær pakke koster kun 319,- (+ 29,- i porto). Pris per vask blir dermed kun kr. 2.4. Pris per måned vil variere ut i fra hvilket leveringsintervall du velger.

Bestilling og levering

Du vil motta din første forsendelse av EZOgreen (ink. produktinformasjon) ca. 5-10 dager etter at vi har mottatt bestillingen din. Pakken med faktura leveres hjem på din dør.

NB! Du må bekrefte at du er over 18 år for å kunne bestille på nett. Ordre fra personer under 18 år regnes ikke som gyldige og vil ikke bli ekspedert.

Betaling

Betaling skal skje senest innen fristen som angis på fakturaen; for tiden 14 dager. Unnlater du å betale fakturaen, mottar du betalingspåminnelse/inkassovarsel med et purregebyr på 35,- Unnlater du å betale denne, oversendes kravet til inkasso. Renter og gebyrer vil bli tillagt i henhold til øverste lovpålagte satser. Aragorn Finans AS følger opp alle våre betalinger. 


Ved betaling med Visa/Mastercard vil vi trekke kortet ditt samme dag, eller dagen før, som vi sender deg en forsendelse. 

Det er kunden sitt ansvar og oppdatere kundeservice, dersom det skulle være endring av leveringsadresse.

Avslutning av abonnement

Avslutning av ditt abonnement gjøres enkelt ved å sende e-post, chat eller ringe vår hyggelige kundeservice. På din siste faktura står frist for avbestilling. Husk at abonnementet har ingen bindingstid! Ved oppsigelse trer denne i kraft umiddelbart. Dog er din neste leveranse allerede sendt ut før din oppsigelse er mottatt, er det dessverre ingen returrett på denne, og må derfor betales i sin helhet. Ordinærpakker som returneres blir ikke kreditert.

PS! Husk at abonnementet har ingen bindingstid og kan til enhver tid redigeres mtp. leveringstid.

Reklamasjoner

Vi har svært høy kvalitetssikring på våre produkter. Skulle det likevel være mangler, må det meldes fra til kundeservice (se under for kontaktinformasjon). Reklamasjonsretten er begrenset til varens holdbarhetsdato som angitt på emballasjen forutsatt at riktig lagring er fulgt og maksimalt to måneder fra forholdet det reklameres på ble oppdaget. Ved godkjent reklamasjon dekker Biovita AS portoen, og tilbakebetaling skal skje innen 14 dager.

Angrerett

Angrerett gjelder kun på første pakken (prøvepakke) i abonnementet. Angreretten gjelder i 14 dager fra mottatt prøvepakke, og forutsetter at forsendelsen leveres intakt og i original emballasje. Kunden må selv dekke porto, og sendes fra nærmeste postkontor til returadresse (oppgitt på tilsendt faktura). Link til angrerettskjema finner kunden i ordrebekreftelsen, som blir sendt per e-post, etter kjøp er foretatt.

Kundens hevingsrett

Heving ved forsinkelse forutsetter etter en endring i forbrukerkjøpsloven § 23 i 2014 at kunde fastsetter en rimelig tilleggsfrist, og det er først når denne oversittes at hevingsrett oppstår. Unntak fra dette gjelder der:

Hvis unntakene kommer til anvendelse kan kunde heve umiddelbart når det viser seg at varen er forsinket.

Tilbakebetaling

Tilbakebetaling av kjøpesummen og frakten til kunden skal skje innen 14 dager fra melding om anger er mottatt, forutsatt at varen er sendt tilbake og kunden kan dokumentere dette. Om foretaket ikke har mottatt varen, kan man vente med tilbakebetaling til varen er mottatt for å kontrollere verdireduksjonen. Om ikke annet er avtalt, skal man bruke samme betalingsmåte til tilbakebetaling som kjøpet ble gjort med. Foretaket kan ikke kreve gebyr for tilbakebetalingen. Kunden skal betale returfrakt, forutsatt at dette er opplyst i betalingsbetingelsene. Har kunden bedt om ekspressfrakt på leveringen, skal mellomlegget betales av kunden.

Kundeservice:

E-post: post@biovita.no

Besvares innen 48 timer

Kundetelefon +47 73 02 26 66 (man – fre 09:00  16:00)

Etter bestilling vil du kunne motta nyheter og tilbud fra Biovita AS og våre partnere. Vi gir ikke din informasjon videre til noen tredjepart.